-
audi e tron sahipleri genellikle sessiz sakin takılan, ‘prestij olsun da benzinli olsun fark etmez’ diyen bir kitle. memnuniyet konusunda şöyle diyebilirim: araç kalitesi ve iç mekan malzemeleri tartışılmaz, togg’un veya çinlilerin yanında gerçekten bir üst sınıf havası var. ama menzil ve batarya performansı konusunda fiyatına göre ‘daha iyisi var’ diyenler eksik değil. şarj ağına bağımlılıkları da cabası, ama şehir içinde bir sorun yok. kısacası memnunlar ama sessiz bir ‘keşke’ diyenleri var.
- bugün (104)
- / 4
- türkiye de şarj ağı ne durumda 2
- audi e tron sahipleri memnun mu
- lüks segment elektrikli araçlar
- şarj süresi tablosu 2
- reno zoe ikinci el
- performans bağımlılığı
- lüks tarafta elektrikli atak
- elektrikli araç sessiz olunca
- benzinli vs elektrikli kriz anı
- renault zoe ikinci el
- elektrikli araç sessizliği yorumları
- devlet teşvikleri ve ötv indirimi
- farklı bir olay
- formula e nin geleceği ne olur
- bagaj hacmi ve pratiklik
- ikinci el teslanın bilinmeyen yüzü
- çin malı elektrikli araba alınır mı
- batarya garantisi süreleri
- byd atto 3 kullanıcı yorumları
- türkiye şarj ağı kullanılabilir mi 2
- batarya garantisi ne kadar 2
- fiat 500e yorum 2
- wallbox 2
- hızlı kargo ile gelen büyük mutluluk
- şarj süreleri gerçekçi tablo 2
- klima menzil kaybı yazın
- kwh nedir nasıl hesaplanır 2
- mini cooper se gerçekten küçük ama keyifli mi
- ikinci el elektrikli araç alırken nelere dikkat
- ucuz ev sahibim elektrikli araba mi alcak 2
- / 4