• bugün (108)
  1. togg t10x'te bagajı kullanmaya başlayalı iki yıl oldu, önceki jetta'dan alışkın olduğum o genişlik ilk günlerde biraz dar geldi doğrusu. hatchback olunca dikine alan iyi ama uzunlamasına eşyalarda ince hesap yapıyorum; haftalık marketteki meyve kasaları gibi şeyleri yerleştirirken düşey alanı kullanmayı öğrendim. kapağını açtığında şişe su falan varsa bir yerlere sıkıştırmak lazım, yoksa manzara değişiveriyor. excel'de bagaj hacmini bir tabloya döktüm geçenlerde, rakamlar ortada. eşim dedi ki adamsın, sen tüketimi de öyle takip et. şarj kablosunun bagaj altında durması güzel ama hafta sonu 4 büyük bavulla deniz yolculuğunda arka koltukta da sürücü var diye sustum.