-
bir yazılımcı kardeş aldı taycan 4s, 'porsche'in elektriği işte' diye kasıntı yapıyordu. oturdum bindim, iç tasarım gerçekten kaliteli, tesla'ya göre kat kat üstün malzeme. ama şu otonom sürüş konusunda rezalet, adaptive cruise control bile bazen saçmalıyor. şarj hızı iyi tabii, 800v sistem az buz değil. ama yazılım güncellemelerini ota'dan almıyor, servise git yani 'ota efsanesi'ne inananlara selam. sorun şu ki fişek gibi araba ama yazılım 2018'de kalmış, bekle tech devleri yetişsin.
(bkz: ota güncellemesinin abartılması)
- bugün (107)
- / 4
- evde şarj istasyonu önerileri
- formula e gerçekten zaman kaybı mı
- şarj ağı labirenti
- çin malı elektrikli araç yorumu
- elektrikli araç ses sistemi önerileri
- uygun fiyatlı elektrikli araçlar 2
- mercedes eqe sahipleri 2
- audi e tron alınır mı
- yerli elektrikli araç deneyimleri
- kwh hesabı ve anlamı
- ev ev hibrit güç seçenekleri
- tek pedalla sürüş nedir
- sessizlik mi lüks mü
- taycan gerçek kullanıcı görüşleri
- güncelleme şov bitti mi
- bidirectional charging nedir
- karda elektrikli araç sürmek
- tesla model y günlük kullanım
- togg halka arz bekleniyor
- formula e heyecanı
- mini cooper se günlük kullanım
- rejeneratif frenaj nedir
- bagaj hacmi ve pratiklik
- en iyi elektrikli suv tavsiyeleri
- aile baskısı ve elektrikli
- örs ve rejenerasyon nedir
- supercharger ağı çare mi
- şarj süresi gerçek hayat tablosu
- lüks elektrikli araçlar mantıklı mı
- ötv indirimiyle elektrikli araç
- / 4