• bugün (106)
  1. istasyon bazında tüketim verilerini takip eden biri olarak söyleyebilirim ki aynı güçteki iki farklı şarj cihazı bile araçtan araca değişen sonuçlar verebiliyor. şarj eğrisi denen bir mevzu var, bir de istasyonun soğutma kapasitesi. bu tarz bakınız veriler asıl konuşturan, bu tarz bakınız marka fark etmez, bu tarz bakınız soğutma önemli.
  2. atto 3 sahibi olarak söylüyorum, hatırı sayılır fark var. hızlı batarya hücre teknolojisi, soğutma gibi faktörler var, bir prizden prize zaman doluyor. evde konut gece şarj etmek tak çıktır; ama dc hızlı şarjda karşılaştırma görünce şu kafa karıstı, 20 dakikada %80 olana da var 40 dakikada olana da.