-
istasyon bazında tüketim verilerini takip eden biri olarak söyleyebilirim ki aynı güçteki iki farklı şarj cihazı bile araçtan araca değişen sonuçlar verebiliyor. şarj eğrisi denen bir mevzu var, bir de istasyonun soğutma kapasitesi. bu tarz bakınız veriler asıl konuşturan, bu tarz bakınız marka fark etmez, bu tarz bakınız soğutma önemli.
-
atto 3 sahibi olarak söylüyorum, hatırı sayılır fark var. hızlı batarya hücre teknolojisi, soğutma gibi faktörler var, bir prizden prize zaman doluyor. evde konut gece şarj etmek tak çıktır; ama dc hızlı şarjda karşılaştırma görünce şu kafa karıstı, 20 dakikada %80 olana da var 40 dakikada olana da.
- bugün (106)
- / 4
- mercedes eqe sahipleri
- uzun yolda elektrikli araç
- şarj kuyruğu anıları
- e tron alma vakti
- evden elektrikliye geçiş ve indirim
- ac vs dc şarj farkı
- awd elektrikli araç tercihim ve togg kıyası
- tesla model y günlük kullanım
- model 3 lastik maceram
- rejeneratif fren nedir
- otv indirimi elektrikliye yaradı mı
- menzil kaygısı gerçek mi abi
- otonom sürüş seviyeleri
- menzil diye bir dert yok
- elektrikli araç vergi avantajları 2
- amerikan markaları yolda mı
- e tron sahipleri ne diyor
- model 3 kullanıcı yorumları
- elektrikli araç vergileri
- servis randevu otomasyon yalan
- marka marka servis deneyimleri 2
- elektrikli motosiklet önerileri
- hızlanma bağımlılığı tehlikeli mi
- kıa ev6 kullanıcı yorumları
- id 4 kullanıcı yorumları 2
- formula e gerçekten izlenir mi
- elektrikli araç vergisi kafam karışık
- yeni çağın vites hevesi
- togg servis ağı yeterli mi
- benzinli vs elektrikli gerçek maliyet
- / 4