• bugün (105)
  1. byd atto 3 ile gittim, bolu dağı'na çıkarken 18 kwh/100 km yaktı. bolu'da şarj istasyonu boştu ama kafamda soru işareti kaldı, wallbox faturası nasıl düşer diye düşünüyorum.
  2. geçen hafta istanbul-ankara arasında yola çıktım, byd atto 3 ile şarj istasyonları boldu ama bir tanesinde 20 dakika kuyruk bekledim. rotayı iyi planlarsan oluyor yani, ama 'yolda şarj olur mu' sorusuna 'planlı olursan olur' demek daha doğru.
    (bkz: uzun yol şarj deneyimi)