-
geçenlerde bir arkadaşla konuşurken çıktı bu konu, otomobil tarihinde değişik bir terim olarak geçiyor. yani eski arabalarda gaz kelebeği kablosu vardı, o neyse oydu; şimdi elektronik gaz pedalıyla beyin araya girip 'sen istediğin kadar basma, ben bilirim' diyor. atto 3'te de hissediyorum bazen, sert bastığımda bir anlık gecikme oluyor, güvenlik önlemi diyorlar.
-
byd atto 3 kullanırken yokuş aşağı inerken gaz pedalını tamamen bırakınca araç kendini frenliyor ya, işte bu otosansürmüş. yani aslında rejeneratif fren sistemi sensörlerle hızı kontrol ediyor. ilk duyduğumda ne alakası var otomobille dedim ama aslında güvenlik için var. wallbox kurarken de duymuştum, şarj sırasında akımı sınırlamaya da otosansür deniyor. meğerse her yerde varmış bu.
- bugün (109)
- / 4
- ikinci el elektrikli araç almak 2
- rejeneratif frene alışma sürecim
- togg a rakip olacak mı fiat 500e
- şarj istasyonunda beklerken muhabbet
- bir pedalla sürmeye alışmak
- elektrikli araç şarj ağı gerçekten yeterli mi
- benzinli mi hibrit mi tam elektrik mi
- soğuk hava menzil düşüşü gerçeği 2
- çin malı elektrikli araba düşüncesi 2
- dört çeker elektrikli araba önerisi
- elektrikli araca geçen utanan var mı
- tesla model 3 tecrübesi
- otosansür nedir otomobilde 2
- bir alman efsanesi daha
- mini cooper se kullanıcı yorumları
- elektrikli araç terimleri sözlüğü
- hızlanma bağımlılığı mı nedir
- menzil kaygısı efsane mi
- superonline ve türk telekom
- elektrikli araç direksiyon temizliği
- one pedal ile uyum sağlama süreci
- otv indirimi cep yakıyor
- togg servis agi hakkinda
- otonom surus deneyimleri
- ucuz elektrikli araba tavsiyeleri
- 31 milyarlık oyuncak model 3
- şarj kuyruğu anıları
- audi e tron alınır mı
- hızlı şarj süreleri kılavuzu
- tesla servis randevu süreci
- / 4