• bugün (109)
  1. geçen hafta bayiye gittim, yeni bir liste var ama kimse net konuşmuyor. otv dilimleri güncellenirse atto 3'ün fiyatı daha da inecek diye umuyorum, şu an sayaç hızlı dönüyor. (bkz: devlet tesvikleri)
  2. geçen hafta baktım, togg t10x için otsv oranı hala aynı. ankara'dan bir mühendis olarak söylüyorum: indirim falan hikaye, devlet elektrikliyi teşvik ediyorum derken aracın vergisi dizelden az değil.