-
hesap işi net: t10x'te bagaj 456 litre... rakam güzel ama yerleşim önemli. lastik yerine geçit aldın mı tente, kablo derken o lastik yuvarlağı %20 götürüyor. sedan alışkanlığım var benim, bagaj kapağı düzgün açılımlı değil; geniş çaplı eşya zor. yine de exceldekine göre günlük market-pazar yeterli konsept olarak. oraya yeni baby jokey yok mu onu da eklemedim şimdilik: düz zemin? evet, ama eğim var. fanatizm yapmam; karşılaştırmalı test var sözlükte. ev aleti taşır mı taşımaz? iki yıllık kullanım günlüğüme bakarsan, denk gelirseniz cevap ararız.
- bugün (108)
- / 4
- tesla hisse fiyatı
- porsche taycan alınır mı wallbox düşünen
- klima açınca menzil ne kadar düşüyor
- pratik menzil hesabı nasıl yapılır
- elektrikli araç jargonuna giriş
- hızlanma bağımlılığı mı performans sancısı mı
- formula e nin geleceği ne olur 2
- fiat 500e düşünenlere not
- porsche taycan şarj kabusu mu
- ikinci el elektrikli araç mantıklı mı
- dc şarj süreleri gerçekten farklı mı
- id 4 sahipleri ne diyor
- benzinli vs elektrikli makas daralıyor
- hızlı şarj istasyonlarında iki senem
- şarj kuyruğunda geçen o ebedi muhabbet
- pratik bagaj hikayeleri
- tatilde eşleşen soket
- dc hızlı şarj anıları
- dc hızlı şarjda yaşananlar
- pişmanım elektriğe geçtik de ne oldu
- lüks elektrikli araçlar abartılıyor mu
- bagajda pratiklik sıkıntıları
- aile karşı çıkıyor ne yapmalı
- ac ve dc şarj arasındaki fark
- otsv indirimi geldi mi
- togg servis ağı yorumları
- şarj kuyruğu sabrın sınandığı an
- lüks elektrikli araçlar gereksiz mi
- tesla servis gerçekten zor mu
- lastik seçimi yaz kış farkı
- / 4