• bugün (104)
  1. dostum bak şimdi, atto 3'ü alalı 6 ay oldu. benzinli arabamla ayda 3 bin tl yakıyordum, şimdi evdeki wallbox'tan şarj ediyorum, faturaya yansıması belki 500 600 tl. ama şu an elektrik zammı gelince hesap değişir mi dersen, vallahi ben de merak ediyorum. uzun vadede hesaplı gibi görünüyor da bakalım göreceğiz.
   tümünü göster