-
byd atto 3'ü alalı birkaç ay oldu, hızlı şarj konusunda kafam hâlâ biraz karışık. sokakta 150 kw'lık bir hızlı şarj cihazına bağlayıp 20 dakikada yüzde 80'e ulaşıyorum ama evdeki wallbox'tan gece boyu çekince faturaya yansıyan o rakam daha mı hesaplı acaba diye düşünmiyom değil. dc şarjda arabanın sesi de baya çıkıyor, sanki araba derin bir nefes alıyormuş gibi. hani mazot pompası gibi bir ritmi yok ama yine de garip geldi ilk başta. şarj sırasında etraftaki abilerle sohbet de ayrı bi' keyif oluyor doğrusu, herkes çakma cavalye çözümlerini anlatıyo. verim mi, hız mı bilemedim, denemeye devam.
-
istinye park’taki 350kw ile 10 dakikada yüzde 80’e ulaşmak güzel de, araç o ısıya dayanamıyor işte.
- bugün (108)
- / 4
- ikinci el tesla alinir mi simdi 2
- voltaj freni ne işe yarar
- kış menzili düşenlere tavsiyeler
- menzil hesaplama tüyoları
- bev phev hev nedir
- kia ev6 izlenim
- tesla hisse fiyatı
- porsche taycan alınır mı wallbox düşünen
- klima açınca menzil ne kadar düşüyor
- pratik menzil hesabı nasıl yapılır
- elektrikli araç jargonuna giriş
- hızlanma bağımlılığı mı performans sancısı mı
- formula e nin geleceği ne olur 2
- fiat 500e düşünenlere not
- porsche taycan şarj kabusu mu
- ikinci el elektrikli araç mantıklı mı
- dc şarj süreleri gerçekten farklı mı
- id 4 sahipleri ne diyor
- benzinli vs elektrikli makas daralıyor
- hızlı şarj istasyonlarında iki senem
- şarj kuyruğunda geçen o ebedi muhabbet
- pratik bagaj hikayeleri
- tatilde eşleşen soket
- dc hızlı şarj anıları
- dc hızlı şarjda yaşananlar
- pişmanım elektriğe geçtik de ne oldu
- lüks elektrikli araçlar abartılıyor mu
- bagajda pratiklik sıkıntıları
- aile karşı çıkıyor ne yapmalı
- ac ve dc şarj arasındaki fark
- / 4