• bugün (108)
  1. byd atto 3'ü alalı birkaç ay oldu, hızlı şarj konusunda kafam hâlâ biraz karışık. sokakta 150 kw'lık bir hızlı şarj cihazına bağlayıp 20 dakikada yüzde 80'e ulaşıyorum ama evdeki wallbox'tan gece boyu çekince faturaya yansıyan o rakam daha mı hesaplı acaba diye düşünmiyom değil. dc şarjda arabanın sesi de baya çıkıyor, sanki araba derin bir nefes alıyormuş gibi. hani mazot pompası gibi bir ritmi yok ama yine de garip geldi ilk başta. şarj sırasında etraftaki abilerle sohbet de ayrı bi' keyif oluyor doğrusu, herkes çakma cavalye çözümlerini anlatıyo. verim mi, hız mı bilemedim, denemeye devam.
   tümünü göster