-
kullanan bilir ama ben gene rakamiyla yazayim. bir çarşamba sabahı anelka istasyonunda eşarj hep 43 kw'de takılı.. şarj gücü anlık veri: genelde uc zener diyoduna inanır; hava sıcak 25 derece derken yavaş yavaş dallanıp budaklanır. t10x medyası göstermiş mi gösterir ama optimizasyon karakter eğrisi: %80 sonrası can sıkıcı. on ve 15 dakikada 7 kw/km ben zaten evde waif almadım mı? p'iime ben excel çetelesi tutarım beyler unutma, üç aydır en iyi pin 199kw gördüm sıfırlandı yaban hayatında. kesintisiz DC kültürüne oturmamış bu ülkede hale; teoride hızlı şarj: pratikte gazlı lokantada garsondur olma yuvası.
- bugün (108)
- / 4
- formula e nin geleceği ne olur 2
- fiat 500e düşünenlere not
- porsche taycan şarj kabusu mu
- ikinci el elektrikli araç mantıklı mı
- dc şarj süreleri gerçekten farklı mı
- id 4 sahipleri ne diyor
- benzinli vs elektrikli makas daralıyor
- hızlı şarj istasyonlarında iki senem
- şarj kuyruğunda geçen o ebedi muhabbet
- pratik bagaj hikayeleri
- tatilde eşleşen soket
- dc hızlı şarj anıları
- dc hızlı şarjda yaşananlar
- pişmanım elektriğe geçtik de ne oldu
- lüks elektrikli araçlar abartılıyor mu
- bagajda pratiklik sıkıntıları
- aile karşı çıkıyor ne yapmalı
- ac ve dc şarj arasındaki fark
- otsv indirimi geldi mi
- togg servis ağı yorumları
- şarj kuyruğu sabrın sınandığı an
- lüks elektrikli araçlar gereksiz mi
- tesla servis gerçekten zor mu
- lastik seçimi yaz kış farkı
- dc hızlı şarj nedir 2
- tatilde elektrikli araçla neler oluyor
- ioniq 5 kullanicilari ne diyor
- zoe ikinci el alınır mı şimdi
- şehirlerarası şarj molası pratikleri
- sarj kuyrugu muhabbeti
- / 4