• bugün (107)
  1. şu ötv indirimi muhabbeti iyi güzel de, ben byd atto 3 aldıktan sonra bir şey fark ettim. teşvikler yazılı belli ama iş uygulamaya gelince devlet dairelerinde gezerken canın çıkıyor. ötv'siz fiyatı duyunca cennetten köşk kapmış gibi seviniyorsun ama wallbox bağlantı ücreti, sigorta, kasko derken o indirim bir anda eriyor. yine de şu an altına hücum var, maymun iştahlı insanlar "bir gün indirim biter" diye dükkan açtı. evde şarj eden için gerçekten avantajlı ama herkesin evi müsait değil, apartman yöneticileri çok antipati besliyor bu işlere. benim tavsiyem şu: teşvikler cazip diye hesap yapın, aylık faturayı düşünmeyen sonra gelen ek masraflara şaşırıyor.