• bugün (107)
  1. kadıköy'de bir showroom'da denk geldi, baktım şirin mi şirin bir araba. fiat 500e test etme fırsatım oldu, resmen oyuncak gibi. elektrikli dedim ama ufaklık cidden atak kalkıyor, dar sokakta park da cabası. ama batarya küçük olduğu için fulhybrid gibi bir his var: günlük işe gidip gelirsen ideal, uzun yolda tık yok. izmiri düşünürsek bu araba daha çok varoşlarda manevra için var. yalnız iç mekan malzeme kalitesi biraz düşük kalmış, onu da söyleyeyim. yine de kafası rahat şehir içi kullanımda iyi alternatif, bize atto 3'ten sonra sanki pikniğe götürme amaçlı ikinci araba olur.
   tümünü göster