• bugün (108)
  1. face'te görüp yine dalga geçilen bir series'ten bahsediyoruz. tesla model 3 kullanıcısı olarak ben izlemeye kalkıştım vallahi, beklentim çok yüksekti lakin pistteki teker tıkırtısı ve ev içi ses efekti gibi gürültü ironik bir tezat yaratıyor. teknik yönden şassi yarışı ilgi çekici ama motor sesi az diye f1 alışkınları "pil ile turluyorlar işte" diyor. açıkçası otonom sürüşte olduğu gibi bu dala daha yenilik gelmeli, yoksa zaman kaybıydı işte son tahlilde.
   tümünü göster