• bugün (104)
  1. ankaralı olunca karlı yola yabancı değilim. t10x'le bir ankara-istanbul çektim geçen hafta kar bastırınca. menzil anında düştü tabi ama şarj ağı kötü değil; yine de tüketim excel'ime işledim, kış lastiğiyle tüketim %20 havaya uçtu. dizel araca göre rahat mı rahat, fren enerjisi geri kazanımı kaygan yolda bile iyi çalışıyor sadece panik yapmamak lazım.
   tümünü göster