• bugün (106)
  1. ankaralı olarak yerli üretim togg’lamaktan alıştığım sade dokunmatik sistem sonrası taycan’a binmek başka bir tecrübe. ama excel takipçisi olarak şunu söyleyeyim: verdiğin 3 milyon net değil taş gibi bir sedan al, şarj hızı muazzam fakat menzil konusunda aynı sınıf alman arabalarından dev bir fark yok rakam meraklısına. fanboy'lar kızmasın ama iki pedal arası geçiş hissi bir togg'dan iyi de değil; bambaşka segment.
    (bkz: üç milyonun getirdiği şarj keyfi)
   tümünü göster