• bugün (107)
  1. atto 3 aldıktan sonra rejeneratif frene alıştım, ama şehir içinde dur-kalk yaparken bir el freni gibi geliyor. wallbox'u evde kurdum, elektrik faturası arttı ama frene basmamak keyifli. herkes alışamıyor, ben de biraz kafam karışık.
   tümünü göster