• bugün (105)
  1. volkswagen iyidir hoştur ama fiyat performans olarak byd atto 3'ün yanına yaklaşamıyor bence. en azından id 4'teki yumuşak süspansiyonu sevdim, uzun yolda konfor var. yine de lcd ekran hataları ve şarj süreleri can sıkabiliyor ara sıra, baksana servis ücretine ağız açtırmıyor.
   tümünü göster