• bugün (102)
  1. ne güzel havuç gösterip duruyorlar, halka arz lafı dillere dolandı ama bir türlü hisse falan alamadık. yazılım da eleştirdiğim çok yer var. OTA güncelleme ara sıra yapıyorlar ama Tesla'daki gibi her hafta güncel körük körük bir heyecan yok. hisse varsa belki ileride el res arttıranlardan olurum ama şimdilik gireni üzebilir diye düşünüyorum. parası olan dolar alsın daha garanti.
   tümünü göster