• bugün (110)
  1. ben gezmiyor muyum sanıyorsunuz, hafta sonu tatil dönüşü akyaka'daki şarj istasyonunda 40 dakika bekledim. menzil kaygısı efsane falan değil dostum, altyapı yetersiz.
   tümünü göster