• bugün (110)
  1. attomu aldığım ilk ay fatura geldi, gözlerime inanamadım. 350 lira falan gelmişti, oysa aynı km'yi benzinde yapsam 2000'i geçiyordu. ama işin içine derin girince işler değişiyor. wallbox parası, sigorta farkı, lastiklerin pahalılığı derken 'eee şimdi ne oldu?' diye düşünmüyor değil insan. yine de her sabah sakin sakin binmek, titreme ses yok, o konfor başka. ben memnunum ama şehir dışı çok yapan için eşit şartlarda kıyaslama yapmak zor.
   tümünü göster