• bugün (108)
  1. adam aslında elektrikli araç devrimini başlattı ama şu twitter işleri falan iyice antipatik yaptı. byd'nin atto 3'ünü kullanıyorum, wallbox taktırdım, fatura hesapları yapıyorum. musk'ın vaatleri güzel de pratikte çinli markalar daha mantıklı geliyor artık. ne dersiniz, sırf isim yüzünden mi sevilmiyor yoksa başka sebebi var mı?