• bugün (107)
2 entry daha
  1. oturduğum apartmana wallbox kurdurmak büyük mücadeleydi. sigorta kutusundan çekilen hat için binanın ana kolon gücünü kontrol ettirin, çoğu eski binada 11kW çekmeye yetecek kapasite yok. ben de şans eseri yeni bina olduğu için sorunsuz kuruldu ama yoksa yönetici ve komşu savaşları kaçınılmaz. bi de "aşırı yük koruma rölesi" koydurun derim, yoksa bir gün tüm apartmanı karanlıkta bırakıyorsunuz. wallbox'un markasından ziyade tesisat kalitesi önemli.