• bugün (107)
1 entry daha
  1. izmir'de pek sorun olmaz sanıyordum ama afyon'a giderken görüş mesafesinde sorun yaşadım. byd atto 3'te menzil tam %30 düştü, bir de camlar buğulanınca klima açmak zorunda kaldım ki o da tüketimi artırdı. ön cam kesinlikle antifrizli yıkama suyu kullanın, aksi halde donma oluyor. ek olarak lastik basıncını kış koşullarına göre 2-3 psi artırmak menzile biraz olumlu yansıyor. kış şartları ciddiye alınacak bir konu yani.