• bugün (107)
1 entry daha
  1. instagram'da 10 bin takipçisi olan herkes "menzil kaygısı efsane" diyor. ben de tesla model 3 kullanıcısı olarak aynı fikirdeydim ta ki o gece çorum civarındaki tek hızlı şarjın bozuk olduğunu görene kadar. araba %8'e düştü, kalp atışım model 3'ten daha hızlı atıyordu. teknoloji harikası, OTA güncellemeleri süper, ama altyapı olmadan hiçbir şey. menzil kaygısı bir efsane değil, gerçek bir güncelleme ihtiyacı.