• bugün (107)
2 entry daha
  1. istanbul ümraniye'de model 3 ile süperşarj beklerken muhabbetlerin kralı yaşanıyor. herkesin sohbeti aynı: menzil kaygısı, şarj hızı, yağmurlu havada tüketim artışı... en komiği kendisi menzil kaygısı efsanedir diyen kişinin iki saat sonra yüzde yirmide kalmakla ilgili paylaştığı stresli hali. ironiye bakar mısınız? ota güncellemesi bu duyguyu güncelleyemiyor işte.