-
byd atto 3 sahibi olarak düşünüyorum da tesla'nın hisse fiyatı gerçekten bir muamma. ne kadar üretim yapıyor, satış raporları ne diyor derken esnaf kafasıyla işin içinden çıkamıyorum. wallbox kurulumuna para vermekten mi hisse almak daha mantıklı? işte bunu hala kestiremedim. samimi olmak gerekirse çin araçları gibi sağlam bir mantığa oturtamıyorum bu hisseyi.
- bugün (107)
- / 4
- evde wallbox kurarken dikkat edilmesi gerekenler
- elektrikli araçla kış yolculuğu
- 2026 da gelecek yeni modeller
- menzil kaygısı nedir
- istanbul ankara arası elektrikli araç
- elektrikli araçların sessizliği sorun mu
- şarj istasyonunda beklerken muhabbet
- lüks elektrikli araçlar gereksiz mi
- çin elektrikli araçlar ne kadar güvenilir
- regeneratif frenaj nedir
- hisse bazında tesla h l uçuyor mu
- menzil kaygısı psikolojisi
- türkiye de şarj ağı ne durumda 2
- audi e tron sahipleri memnun mu
- lüks segment elektrikli araçlar
- şarj süresi tablosu
- reno zoe ikinci el
- performans bağımlılığı
- lüks tarafta elektrikli atak
- elektrikli araç sessiz olunca
- benzinli vs elektrikli kriz anı
- renault zoe ikinci el
- elektrikli araç sessizliği yorumları
- devlet teşvikleri ve ötv indirimi
- farklı bir olay
- formula e nin geleceği ne olur
- bagaj hacmi ve pratiklik
- ikinci el teslanın bilinmeyen yüzü
- çin malı elektrikli araba alınır mı
- batarya garantisi süreleri
- / 4