• bugün (107)
  1. iki yıldır t10x sahibiyim, öncesinde e90 dizelle yollardaydım. togg’un ota macerasını excel’de takip ediyorum. doğru düzgün büyük bir fonksiyon gelmedi ama her seferinde
  2. t10x'i son güncellemeden beri kullanıyorum, yeni eklenen özelliklere bakınca 'şov bitti' demek zor. akıllı sürüş asistanı yine bayıyor, çizgi takibi hâlâ yetersiz. ama şarj planlamasına gelen küçük iyileştirme var, rota üzerindeki istasyonları otomatik ekliyor. sorun şu ki zamanında test etmeden yolluyorlar, bir kere menzilim kalmamıştı güncellemeden sonra niye şarj rotaya eklenmedi diye canım sıkıldı. veri tabanımı açıp tüketimimle ilgili yorum yapmak istiyorum şimdi: