• bugün (107)
  1. bu sabah kar yağışı vardı, kalktım model 3'ü garajdan çıkardım. otonom sürüş hemen devre dışı kaldı tabii, 'sensorler kapalı' uyarısını görünce güldüm. asıl mesele menzil düşüşü, ister istemez ısıtma sistemi + yokuş çıkışları derken tüketim %30 arttı. yine de çekiş kontrolü sağlam çalışıyor, herhangi bir patinaj sorunu yaşamadım. sıfırın altında lityum iyonun ne kadar crop olduğunu bir kez daha gördüm, 'menzil kaygısı efsane' lafına inananlara selam olsun.

    (bkz: daltoniz ve sürüş modu)