-
bu sabah kar yağışı vardı, kalktım model 3'ü garajdan çıkardım. otonom sürüş hemen devre dışı kaldı tabii, 'sensorler kapalı' uyarısını görünce güldüm. asıl mesele menzil düşüşü, ister istemez ısıtma sistemi + yokuş çıkışları derken tüketim %30 arttı. yine de çekiş kontrolü sağlam çalışıyor, herhangi bir patinaj sorunu yaşamadım. sıfırın altında lityum iyonun ne kadar crop olduğunu bir kez daha gördüm, 'menzil kaygısı efsane' lafına inananlara selam olsun.
(bkz: daltoniz ve sürüş modu)
- bugün (108)
- / 4
- elektrikli araç vergisi hesabı 3
- hızlı şarjda sıra kavgası
- mercedes eqe star yemeyenlere
- en iyi elektrikli hatchback hangisi
- servis deneyimleri ve markalar
- togg t10x sahibi olmak
- evde şarj istasyonu önerileri
- formula e gerçekten zaman kaybı mı
- şarj ağı labirenti
- çin malı elektrikli araç yorumu
- elektrikli araç ses sistemi önerileri
- uygun fiyatlı elektrikli araçlar 2
- mercedes eqe sahipleri
- audi e tron alınır mı
- yerli elektrikli araç deneyimleri
- kwh hesabı ve anlamı
- ev ev hibrit güç seçenekleri
- tek pedalla sürüş nedir
- sessizlik mi lüks mü
- taycan gerçek kullanıcı görüşleri
- güncelleme şov bitti mi
- bidirectional charging nedir
- karda elektrikli araç sürmek
- tesla model y günlük kullanım
- togg halka arz bekleniyor
- formula e heyecanı
- mini cooper se günlük kullanım
- rejeneratif frenaj nedir
- bagaj hacmi ve pratiklik
- en iyi elektrikli suv tavsiyeleri
- / 4