• bugün (106)
  1. istanbul'da yaşayan biri olarak söylüyorum, menzil kaygısı psikolojik bir engel. model 3'le almanyaya gittim geldim, iki kere şarj ettim. otoyolda amansız bir kuyruktayım diye korkanlar, geçmiş olsun. teknoloji sizi yendi.
  2. atto 3 ile üç ay geçirdim, yazın hiç hissetmiyorsun. ama kışın içler dışlar bir başka, yüzde 40 daha az menzil diyorlar. bence maaş gününe yetişen elektrik zamlarından beteri yok bunun.