-
atto 3 ile manisa yolculuğu yaptım, kabin sesi dedikleri kadar sessiz değil, rüzgar sesi var hani rahatsız etmez ama 'tam sessiz' diyenler balon. lüks hissetmek için ses yalıtımı lazım, iç mekan plastikleri iyi kötü ama cam tavan açıkken uğultu çok oluyor. sonuçta kendi halimde esnafım, arabaya 600-700 binden fazla vermedim, sessizlik konusuna takılmam ama şu: karmaşık laflarını gidince, wallbox'tan eve enerji verirken kamp yaparsın, gerçek lüks ses değil herkesin eşit olduğu sessizlik mi bilemedim.
(bkz: lüksün ses ile ilişkisi)
- bugün (107)
- / 4
- evde şarj istasyonu önerileri
- formula e gerçekten zaman kaybı mı
- şarj ağı labirenti
- çin malı elektrikli araç yorumu
- elektrikli araç ses sistemi önerileri
- uygun fiyatlı elektrikli araçlar 2
- mercedes eqe sahipleri 2
- audi e tron alınır mı
- yerli elektrikli araç deneyimleri
- kwh hesabı ve anlamı
- ev ev hibrit güç seçenekleri
- tek pedalla sürüş nedir
- sessizlik mi lüks mü
- taycan gerçek kullanıcı görüşleri
- güncelleme şov bitti mi
- bidirectional charging nedir
- karda elektrikli araç sürmek
- tesla model y günlük kullanım
- togg halka arz bekleniyor
- formula e heyecanı
- mini cooper se günlük kullanım
- rejeneratif frenaj nedir
- bagaj hacmi ve pratiklik
- en iyi elektrikli suv tavsiyeleri
- aile baskısı ve elektrikli
- örs ve rejenerasyon nedir
- supercharger ağı çare mi
- şarj süresi gerçek hayat tablosu
- lüks elektrikli araçlar mantıklı mı
- ötv indirimiyle elektrikli araç
- / 4