• bugün (108)
  1. bir arkadaş aldı geçen ay, bir hafta kullanma fırsatım oldu. iç hacim gerçekten ferah, özellikle bagaj genişliği takdire şayan. ama yol tutuşu konusunda togg t10x'ten çok farklı gelmedi bana, hatta yerli aracın süspansiyonu daha yumuşak belki. şarj konusuna gelince, ankara'da işim düştü bir iki hızlı şarjda, fişe tak çalıştır mantığı güzel ama navigasyonun batarya sıcaklığını ön ısıtmaya almaması can sıkıcı. verileri excel'e işledim, şehir içi iddia edilenin biraz altında kaldı ne yazık ki.

    (bkz: gerçek kullanım verileri her şeyi söyler)