-
bir arkadaş aldı geçen ay, bir hafta kullanma fırsatım oldu. iç hacim gerçekten ferah, özellikle bagaj genişliği takdire şayan. ama yol tutuşu konusunda togg t10x'ten çok farklı gelmedi bana, hatta yerli aracın süspansiyonu daha yumuşak belki. şarj konusuna gelince, ankara'da işim düştü bir iki hızlı şarjda, fişe tak çalıştır mantığı güzel ama navigasyonun batarya sıcaklığını ön ısıtmaya almaması can sıkıcı. verileri excel'e işledim, şehir içi iddia edilenin biraz altında kaldı ne yazık ki.
(bkz: gerçek kullanım verileri her şeyi söyler)
- bugün (108)
- / 4
- elektrikli araç vergisi hesabı 3
- hızlı şarjda sıra kavgası
- mercedes eqe star yemeyenlere
- en iyi elektrikli hatchback hangisi
- servis deneyimleri ve markalar
- togg t10x sahibi olmak
- evde şarj istasyonu önerileri
- formula e gerçekten zaman kaybı mı
- şarj ağı labirenti
- çin malı elektrikli araç yorumu
- elektrikli araç ses sistemi önerileri
- uygun fiyatlı elektrikli araçlar 2
- mercedes eqe sahipleri
- audi e tron alınır mı
- yerli elektrikli araç deneyimleri
- kwh hesabı ve anlamı
- ev ev hibrit güç seçenekleri
- tek pedalla sürüş nedir
- sessizlik mi lüks mü
- taycan gerçek kullanıcı görüşleri
- güncelleme şov bitti mi
- bidirectional charging nedir
- karda elektrikli araç sürmek
- tesla model y günlük kullanım
- togg halka arz bekleniyor
- formula e heyecanı
- mini cooper se günlük kullanım
- rejeneratif frenaj nedir
- bagaj hacmi ve pratiklik
- en iyi elektrikli suv tavsiyeleri
- / 4