• bugün (107)
  1. iki yıldır togg t10x kullanıyorum, ankarada yaşıyorum. şarj ağı istasyon sayısı artsa da yoğun saatlerde darlık hâlâ can sıkıcı, özellikle anadolu yakasındaki dağılım zayıf.
  2. izmir'de byd atto 3 ile şarj bulmak bazen sorun, şehir içinde wallbox dışına pek çıkamıyorum ama yine de yetiyor belli bir noktaya kadar.
  3. izmir'de yaşayınca yetiyor gibi geliyor ama istanbul'da ya da şehirlerarasında durum değişiyor. istasyon sayısı artıyor ama bozuk istasyon denen bir şey var, bir de standartlar karışık. bu tarz sorunlar can sıkıcı olabiliyor. bu tarz bir altyapı sorunuyla karşılaşınca bu tarz bir koşturmacaya giriyorsun. (bkz: şarj istasyonu kaosu)