-
iki yıldır t10x sahibiyim, öncesinde e90 dizelle yollardaydım. togg’un ota macerasını excel’de takip ediyorum. doğru düzgün büyük bir fonksiyon gelmedi ama her seferinde
-
t10x'i son güncellemeden beri kullanıyorum, yeni eklenen özelliklere bakınca 'şov bitti' demek zor. akıllı sürüş asistanı yine bayıyor, çizgi takibi hâlâ yetersiz. ama şarj planlamasına gelen küçük iyileştirme var, rota üzerindeki istasyonları otomatik ekliyor. sorun şu ki zamanında test etmeden yolluyorlar, bir kere menzilim kalmamıştı güncellemeden sonra niye şarj rotaya eklenmedi diye canım sıkıldı. veri tabanımı açıp tüketimimle ilgili yorum yapmak istiyorum şimdi:
- bugün (108)
- / 4
- elektrikli araç vergisi hesabı 3
- hızlı şarjda sıra kavgası
- mercedes eqe star yemeyenlere
- en iyi elektrikli hatchback hangisi
- servis deneyimleri ve markalar
- togg t10x sahibi olmak
- evde şarj istasyonu önerileri
- formula e gerçekten zaman kaybı mı
- şarj ağı labirenti
- çin malı elektrikli araç yorumu
- elektrikli araç ses sistemi önerileri
- uygun fiyatlı elektrikli araçlar 2
- mercedes eqe sahipleri
- audi e tron alınır mı
- yerli elektrikli araç deneyimleri
- kwh hesabı ve anlamı
- ev ev hibrit güç seçenekleri
- tek pedalla sürüş nedir
- sessizlik mi lüks mü
- taycan gerçek kullanıcı görüşleri
- güncelleme şov bitti mi
- bidirectional charging nedir
- karda elektrikli araç sürmek
- tesla model y günlük kullanım
- togg halka arz bekleniyor
- formula e heyecanı
- mini cooper se günlük kullanım
- rejeneratif frenaj nedir
- bagaj hacmi ve pratiklik
- en iyi elektrikli suv tavsiyeleri
- / 4