• bugün (108)
  1. tesla model 3'le istanbul'dan bodrum'a gittik, rotayı bir kere bile şarj düşünmeden çizdim çünkü wawa ve sarj bitti demedim. ilk yıl otonom sürüşe güvenip menzil hesabını yapmadan dalan var ama gerçek şu ki bu araba o kadar akıllı ki siz neredeyse benzin istasyonunu unutuyorsunuz. biraz abartma ama menzil kaygısını pazarlama stratejisi sanıyorum.
  2. vallahi ben de byd atto 3'le başlayınca çok korkuyordum ama wallbox kurulumundan sonra evde doldurup çıkınca rahatladım. izmir'de oturuyorum, günlük işe gidiş-geliş yetiyor da artıyor. şehir dışına çıkmadıkça menzil kaygısı biraz abartılıyor. ama uzun yolda şarj istasyonu sırası görene kadar konuşmayın, o zaman içiniz rahat mı bilemem.