• bugün (108)
  1. izmir'de byd atto 3 ile gezerken aklıma takıldı, tesla'nın supercharger ağı gerçekten herkese açılacak mı yoksa sadece kendi markasına mı kalacak? bizim gibi çinli araç kullananlar için umut verici ama kafam karışık, wallbox'tan şarj ederken fatura cabası.
  2. ankara çevresi için supercharger istasyonları can simidi aslında. iki yıldır t10x ile yaptığım şehirlerarası yolculuklarda bazı kritik noktalarda manşon hesabı yapmak zorundaydım. tesla'nın supercharger ağı daha hızlı ve güvenilir gibi görünüyor ancak türkiye'de yaygınlık hâlâ sıkıntı. benim verilerime göre bir supercharger istasyonunda 20 dakikada doldurduğun batarya, ccS hızlılarla çoğu zaman 25-30 dakikaya uzanıyor. bu fark gece yolculuklarında bazen can sıkıcı olabiliyor.

    (bkz: rejenerasyonla sürüş farkı)