• bugün (101)
  1. hisse fiyatıyla aracın kalitesi arasında doğrudan bir ilişki var diyenlere inanmayın. excel'imde takip ettiğim tüketim verileri bana daha çok şey söylüyor. halka arz masalları bitince asıl mesele batarya ömrü olacak.
  2. ne güzel havuç gösterip duruyorlar, halka arz lafı dillere dolandı ama bir türlü hisse falan alamadık. yazılım da eleştirdiğim çok yer var. OTA güncelleme ara sıra yapıyorlar ama Tesla'daki gibi her hafta güncel körük körük bir heyecan yok. hisse varsa belki ileride el res arttıranlardan olurum ama şimdilik gireni üzebilir diye düşünüyorum. parası olan dolar alsın daha garanti.
  3. kâğıt üzerinde her şey güzel de, şarj istasyonu sayısı artmadan bu hissenin potansiyeli tam ortaya çıkmaz diye düşünüyorum.