• bugün (109)
1 entry daha
  1. ambarlı'dan kayışdağı'na cep telefonu şarjı gibi indi menzil, pilotajı akıllı yapmak lazımmış. rejenerasyon ile inerken dolduruyor ama çıkarken tüketim 20 kwh'ın üzerine fırlıyor, işin matematiği basit. velhasıl kelam, her yokuş size hayatın dengesini hatırlatıyor işte.