• bugün (109)
  1. biz izmir'de yokuşa alışığız ama atto 3'le şaşırdım vallahi. rampa çıkarken menzil 10 km'de 18 km gidiyo gibi gösteriyo, dönüşte de geri kazanıyo. çinli kardeşler akıllı iş yapmış. wallbox taktırdım faturası da ortada, samimi söyliyim merak etmiştim o kadar da kötü değil. bu aracı duyunca tereddüt eden varsa böyle sorsun.
  2. ambarlı'dan kayışdağı'na cep telefonu şarjı gibi indi menzil, pilotajı akıllı yapmak lazımmış. rejenerasyon ile inerken dolduruyor ama çıkarken tüketim 20 kwh'ın üzerine fırlıyor, işin matematiği basit. velhasıl kelam, her yokuş size hayatın dengesini hatırlatıyor işte.