• bugün (109)
  1. millete benzinli masrafından şikayet ediyor, benzinin litresi 40'tan bahsediyor. şimdi 100 km'de 8 litre yaksa benzinli, 320 tl ediyor. elektriklide evde şarj edersen 30-40 kw arası harcar, 100 km başına 40-50 tl. hesap ortada beyler. ama bir de şu var: yola çıkınca hızlı şarja muhtaç kalırsan, o zaman kwh başına 7-8 tl verirsin. tüm hesaplar bozulur. ev şartı aslında her şey. evin yoksa, apartmanında şarj imkanı sağlayamıyorsan, o fark 2 misline çıkar. yine yarı yarıya avantaj var ama sabır ister tribi.

    (bkz: evde şarj etme vs hızlı şarj)
   tümünü göster