• bugün (109)
  1. hyundai ioniq 5'e ciddi ciddi baktım ama byd atto 3'te kaldım. şimdi atto 3'te memnunum ama arada aklım gidiyor o tasarıma. wallbox taktırdım evde, faturaya çok da yansımadı açıkçası. ioniq 5 kullanan arkadaşlar var mı, ne diyor? şarj hızı konusunda hakkını yemeyelim, 800v mimarisi gayet iyi. lakin android auto'da kasma var diyorlar, o konuda atto 3 daha akıcı gibi.