• bugün (109)
  1. çok değil daha geçen bayram yolunda şarj istasyonunda 45 dakika bekledim, iki araba önümde bir yuval neredeyse kavga ediyordu. dedim madem bu kadar yoğun, biraz da dagıtın istasyonları. ama işin komiği, beklerken içimden 'keşke benzinli araba alsaydım' diye düşündüm, sonra vazgeçtim, o da ayrı dert. şarj kuyruğu aslında şarj ağının ne kadar plansız olduğunu gösteriyor. tr'de şu an en büyük sorun bu bence. herkes araba satınca şarj istasyonu sayısı artmıyor maalesef.

    (bkz: şarj istasyonu kuyruğu)