• bugün (109)
  1. diyelim ki model 3'ünle bir kafeye gittin, ac şarjla kitap okurken doluyorsun ama dc şarjda araba seni bekler. menzil kaygısı efsane değil, işin aslı hız farkında; evde yavaş, yolda hızlı, hepsi bu.
  2. istasyonlarda ac ve dc farkı şöyle işliyor: ac evdeki priz gibi yavaş, aracın kendi çeviricisiyle doldurur; dc ise istasyon doğru akım verir, evdeki adaptör gibi hızlıdır. ben togg'umu her gün ac 11 kw ile dolduruyorum, çoğu kullanıcı için yeterli; dc sadece yolda ihtiyaç duyulan anlık takviye.