• bugün (109)
  1. byd atto 3 aldım, orijinal ses sisteminden memnun değilim doğrusu. izmir de her gün araçta müzik dinleyen biri olarak bass lar biraz zayıf geliyor, wallbox taktırırken ustanın dediği gibi amfi ve kapı hoparlörü değişimi düşünüyorum. f/p olarak pioneer jbl arasında kararsızım, deneyimi olan varsa fikir versin.
  2. bir arkadaşım atto 3 aldı, müzik dinlemek için bindim. benim model 3'ün premium ses sisteminden sonra atto 3'ünkü biraz yavan geldi, diyafonları açınca boğuklaşıyor. yine de f/p olarak idare eder, ama işin içinde müzik varsa sonradan hoparlör değişimi düşünülebilir.