• bugün (107)
  1. verilere bakınca tüketimi yüksek ama altyapı ve konfor sağlam, bir de fiyatı var tabii. (bkz: menzil gerçeği)
    bu tarz lüks, bu tarz tüketim hesabı, bu tarz ikinci el riski, (bkz: e-tron 50 quattro)
  2. audi e tron sahipleri genellikle sessiz sakin takılan, ‘prestij olsun da benzinli olsun fark etmez’ diyen bir kitle. memnuniyet konusunda şöyle diyebilirim: araç kalitesi ve iç mekan malzemeleri tartışılmaz, togg’un veya çinlilerin yanında gerçekten bir üst sınıf havası var. ama menzil ve batarya performansı konusunda fiyatına göre ‘daha iyisi var’ diyenler eksik değil. şarj ağına bağımlılıkları da cabası, ama şehir içinde bir sorun yok. kısacası memnunlar ama sessiz bir ‘keşke’ diyenleri var.