-
verilere bakınca tüketimi yüksek ama altyapı ve konfor sağlam, bir de fiyatı var tabii. (bkz: menzil gerçeği)
bu tarz lüks, bu tarz tüketim hesabı, bu tarz ikinci el riski, (bkz: e-tron 50 quattro) -
audi e tron sahipleri genellikle sessiz sakin takılan, ‘prestij olsun da benzinli olsun fark etmez’ diyen bir kitle. memnuniyet konusunda şöyle diyebilirim: araç kalitesi ve iç mekan malzemeleri tartışılmaz, togg’un veya çinlilerin yanında gerçekten bir üst sınıf havası var. ama menzil ve batarya performansı konusunda fiyatına göre ‘daha iyisi var’ diyenler eksik değil. şarj ağına bağımlılıkları da cabası, ama şehir içinde bir sorun yok. kısacası memnunlar ama sessiz bir ‘keşke’ diyenleri var.
- bugün (107)
- / 4
- evde wallbox kurarken dikkat edilmesi gerekenler
- elektrikli araçla kış yolculuğu
- 2026 da gelecek yeni modeller
- menzil kaygısı nedir
- istanbul ankara arası elektrikli araç
- elektrikli araçların sessizliği sorun mu
- şarj istasyonunda beklerken muhabbet
- lüks elektrikli araçlar gereksiz mi
- çin elektrikli araçlar ne kadar güvenilir
- regeneratif frenaj nedir
- hisse bazında tesla h l uçuyor mu
- menzil kaygısı psikolojisi
- türkiye de şarj ağı ne durumda 2
- audi e tron sahipleri memnun mu
- lüks segment elektrikli araçlar
- şarj süresi tablosu
- reno zoe ikinci el
- performans bağımlılığı
- lüks tarafta elektrikli atak
- elektrikli araç sessiz olunca
- benzinli vs elektrikli kriz anı
- renault zoe ikinci el
- elektrikli araç sessizliği yorumları
- devlet teşvikleri ve ötv indirimi
- farklı bir olay
- formula e nin geleceği ne olur
- bagaj hacmi ve pratiklik
- ikinci el teslanın bilinmeyen yüzü
- çin malı elektrikli araba alınır mı
- batarya garantisi süreleri
- / 4