-
excel'de tüketim grafiğim var, iki yıldır her şarjı kaydediyorum. one pedal sayesinde şehir içi tüketim 14 kwh/100km'ye indi. dizelciden elektronikçiye döndüm resmen. yalnız alışma süreci var, ilk hafta eşim arabada 'neden sürekli frene basıyorsun?' diye bağırdı. meğer frene değil gazdan çekmeye alışmışım. şimdi o da kullanıyor, geçen 'benzinli arabaya binemem' dedi, fena patladık.
- bugün (107)
- / 4
- renault zoe ikinci el tavsiyesi
- id 4 alınır mı kullanılmış tecrübeler
- klima menzil excel tablosu
- uzun yol için en iyi elektrikli araç
- elektrikli araç batarya ömrü
- aileme arabayı nasıl anlattım
- elektrikliye geçiş tecrübeleri 2
- servis deneyimleri marka marka
- sarj kuyrugu muhabbeti
- kwh hesabı basit bi iş
- audi e tron almak mantıklı mı 2
- devlet teşvikleri ne işe yarıyor
- hızlı şarjda sıra kavgası
- togg sigorta primleri neden uçtu
- tesla m3 kullanmak byd den sonra
- bir pedalla sürüşün püf noktaları
- byd ota güncelleme hatası verdi
- elektrikli araç şarjı faturaya nasıl yansıdı
- uygun fiyatlı elektrikli araç önerileri
- servislerde neler yaşanıyor marka marka
- elektrikli araç şarj faturası
- çin elektrikli araçlar ne kadar güvenilir
- tesla güncellemelerinde yaşanan sorunlar
- ac ve dc şarj arasındaki farklar
- menzil kaygısı kompleks mi gerçek mi
- elektrikli araç terimleri 2
- şarj istasyonunda beklerken muhabbet
- elektrikli bisiklet önerisi
- taycan kullanıcı yorumları
- t10x sahipleri ne diyor
- / 4