• bugün (107)
  1. excel'de tüketim grafiğim var, iki yıldır her şarjı kaydediyorum. one pedal sayesinde şehir içi tüketim 14 kwh/100km'ye indi. dizelciden elektronikçiye döndüm resmen. yalnız alışma süreci var, ilk hafta eşim arabada 'neden sürekli frene basıyorsun?' diye bağırdı. meğer frene değil gazdan çekmeye alışmışım. şimdi o da kullanıyor, geçen 'benzinli arabaya binemem' dedi, fena patladık.