• bugün (107)
  1. bu terimi duyunca atto 3'ümde var mı diye araştırdım, meğer chin modeli desteklemiyormuş. bidirectional dedikleri, aracın bataryasından eve elektrik verme olayı. yani elektrik gittiğinde evi araba beslesin mantığı. pratikte işe yarar mı bilmem, bizim altapınar'da gece tarifesine geçince elektrik çok ucuzluyor, araba dolsun da evi de zorlasın pek mantıklı gelmedi. bir de wallbox kurulumu maliyeti cabası. teknoloji güzel ama daha olgunlaşması lazım bence.

    (bkz: v2l ve v2g farkı)
   tümünü göster