• bugün (108)
  1. işin gerçeği, şarj ağı konusu hâlâ çetin ceviz. ankaralı biri olarak yılda üç beş kez şehirler arası yol yapınca iki yıllık togg t10x deneyimimize güvenerek söyleyebilirim ki fiilen gidilen her durakta hem plan hem b plan şart. excel'de tuttuğum tabloda aylık ortalama tüketim değerlere bakıyorum, halka açık istasyonların bozulma ve işletme sorunu hepimizi üzüyor. pratikte rota üzerindeki her yeri arıyorsun ancak iki firma dışında hâlâ yaygın bir altyapı yok malesef. akp döneminde kaç hamle yapıldı, unutalı çok oldu.
   tümünü göster